حفاظت از حریم خصوصی

موارد عمومی 

اصل حفاظت از حریم خصوصی، قواعد رفتاری سایت و اپلیکیشن ایزو کالا در حوزهٔ استفاده و جمع‌آوری و ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی کاربران و چارچوب محافظت از این اطلاعات را تبیین می‌کند.

با استفاده از سایت و اپلیکیشن ایزو کالا، کاربر صراحتاً رضایت خود را از جمع‌آوری و ذخیره‌سازی و حفظ اطلاعات شخصی و استفاده از این اطلاعات توسط ایزو کالا اعلام می‌کند.

ایزو کالا ممکن است در هر زمان، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خود را تغییر دهد. تداوم استفادهٔ کاربر از سایت یا اپلیکیشن ایزو کالا به معنای رضایت بی‌ قید و شرط از این تغییرات است. لذا به کاربران توصیه می‌شود مرتباً این سیاست‌نامه را مطالعه نمایند. هرگونه تغییرات در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی، در سایت و اپلیکیشن ایزو کالا به‌روزرسانی می‌شود.

 اطلاعات جمع آوری شده از کاربران

همهٔ افراد می‌توانند بدون ثبت نام به سایت یا اپلیکیشن ایزو کالا مراجعه کنند. هر فرد به محض ثبت نام در سایت یا اپلیکیشن ایزو کالا از طریق کدملی و  شمارهٔ تلفن همراه خود، صراحتاً موافقتش را با ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی خود و استفاده و محافظت ایزو کالا از این اطلاعات، اعلام می‌دارد. لازم به ذکر است، کدملی کاربران در سایت و یا اپلیکیشن نشان داده نمی‌شود و به صورت رمزنگاری شده نگهداری می‌گردد.

اطلاعات وارد شده توسط کاربر، مربوط به محتوای آگهی و اطلاعات مربوط به تصاویری که توسط کاربر در سایت/اپلیکیشن بارگذاری می‌شود، به منظور حفظ سطح خدمات و جلوگیری از کلاهبرداری، جمع آوری و ذخیره سازی خواهد شد.

اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور برای حفظ سطح خدمات، جمع‌آوری و ذخیره و استفاده خواهد شد. اطلاعات یاد شده شامل این موارد است: آدرس پروتکل اینترنت (IP)، اطلاعات برند و مدل دستگاه، نوع شبکه و نوع و نسخهٔ مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه‌ٔ بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکهٔ دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.

نحوه استفاده ایزو کالا از اطلاعات شخصی کاربران

 کاربران با ایجاد حساب کاربری در سایت یا اپلیکیشن ایزو کالا، صراحتاً با استفادهٔ ایزو کالا از اطلاعات شخصی خود برای اهداف زیر موافقت می کنند:

  • ارتباط با کاربران
  • جلوگیری از کلاهبرداری، مزاحمت و …
  • بهبود تجربهٔ کاربری
  • به منظور مباحث پژوهشی و توسعه‌ای، به صورت بی‌نام و با صلاحدید و تشخیص ایزو کالا
  • سایر اهدافی که به صورت مشروع و قانونی توسط ایزو کالا تعیین می‌شود.

نگهداری و حفاظت از داده‌های کاربران

بنابر ماده ۵ ٰٰآیین نامه جمع آوری و استناد پذیری ادله الکترونیکی، ایزو کالا موظف است اطلاعات کاربران خود را حداقل تا شش ماه پس از خاتمهٔ اشتراک، و محتوای ذخیره‌شده و دادهٔ ترافیکی حاصل از تغییرات را حداقل تا پانزده روز نگهداری کند.

در راستای تطابق عملکرد با قوانین و مقررات کشور، ایزو کالا تنها در پاسخ به دستور مراجع ذی‌صلاح ممکن است اطلاعات موضوع این سند را در اختیار نهادهای مربوط قرار دهد.

اشخاص ثالثی که به نحوی در ارائهٔ خدمات با ایزو کالا همکاری می‌کنند یا وابسته به ایزو کالا هستند، فقط در چارچوب این سند اجازهٔ پردازش اطلاعات شخصی و استفاده از آن را دارند.

ایزو کالا در راستای حفظ و نگهداری داده‌های شخصی کاربرانش تمام تلاش خود را به کار می‌بندد، اما در صورت وقوع حوادث غیر قابل پیش‌بینی و خارج از کنترل یا اختلال در بستر اینترنت کشور، هیچ گونه مسئولیتی در قبال مخدوش شدن داده‌های کاربران ندارد.