بازار نیازمندیهای آنلاین ایران | ایزو کالا
دسته
بازار نیازمندیهای آنلاین ایران | ایزو کالا
سریال تانک خورها

بیوگرافی بازیگران سریال تانک خورها + زمان پخش و تکرار

اطلاعات و بازیگران سریال تانک‌خورها به کارگردانی پرویز شیخ‌طاد که جایگزین سریال غریبه خواهد شد را مشاهده میکنید.

سریال تانک خورها جایگزین سریال غریبه شد

سریال غریبه به ایستگاه پایانی خود رسیده و سریال تانک خورها از ۱۵ مهر جایگزین این سریال خواهد شد. سریال «تانک‌خورها» با مضمون دفاع مقدس به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است که در ادامه این بخش از نمناک به معرفی این سریال و ساعت پخش سریال تانک خورها می پردازیم.

بازیگران سریال تانک خورها

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مختصر بیوگرافی بازیگران سریال تانک خورها شبکه سوم سیما.

آرش مجیدی

آرش مجیدی در ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۳ متولد شد، بازیگری که اطالتا اهل آباده استان فارس بوده اما در حال حاضر ساکن تهران است. فرزند اول خانواده است و تحصیلاتش را تا کارشناسی ادبیات نمایشی ادامه داد. آرش مجیدی متاهل است و سالها پیش همسرش با میلیشیا مهدی نژاد ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک فرزند دختر بنام میشا است.

آرش مجیدی

آرش مجیدی در سریال تانک‌خورها/ عکس از خواهران دریا

سروش جمشیدی

سروش جمشیدی در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران متولد شد اما اصالت یزدی دارد. او در بازیگری راه پدر را ادامه داد چراکه پدرش از فعالان تئاتر بود. سروش جمشیدی متاهل است و یک فرزند پسر به نام سیاوش دارد.

سروش جمشیدی

سروش جمشیدی بازیگر سریال تانک‌خورها/ عکس از شهرزاد عاشقی

علیرضا استادی

علیرضا استادی در سال ۱۳۵۲ در شهر ری متولد شد و فعالیت خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد. با وجود اینکه استادی در سن کم وارد این حرفه نشد ولی تعداد فیلم هایی که او در آنها نقش آفرینی داشته، کم نیست.

از مهمترین فیلم های علیرضا استادی میتوان به هفت و نیم، زیر نظر، چند متر مکعب عشق، نارگیل، لاتاری، گینس، بدون تاریخ بدون امضاء، سال‌های دور از خانه، ملبورن، چراغ های ناتمام، از سرنوشت و.. اشاره کرد.

علیرضا استادی

علیرضا استادی در سریال تانک‌خورها/ عکس از روح الله حسین زاده

هادی دیباجی

هادی دیباجی با نام کامل محمد هادی دیباجی در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۲ در تهران متولد شد و بازیگری را در جوانی آغاز کرد. هادی، فرزند شهید سید محمد دیباجی است که در بهمن ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ شلمچه و در سن ۳۱ سالگی به شهادت رسید. هادی دیباجی متاهل است و سالها پیش ازدواج کرده و در حال حاضر یک فرزند پسر دارد.

هادی دیباجی

هادی دیباجی در سریال تانک‌خورها

میلاد میرزایی

میلاد میرزایی در ۳۱ شهریور ۱۳۶۹ در بابل متولد شد؛ تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس بازیگری ادامه داد و فعالیت خود را با دوبله آغاز کرده تا اینکه در سال ۱۳۸۶ با فیلم سینمایی اشکان وارد دنیای بازیگری شد. میلاد میرزایی همان رشید، پسر حاج فتاح در سریال بانوی عمارت است که بعدها با بازی در سریال شرم همراه فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، فریبرز عرب نیا، مرحوم سیروس گرجستانی و…. بیشتر دیده شد.

میلاد میرزایی

میلاد میرزایی بازیگر سریال تانک‌خورها

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی متولد ۲۸ آذر سال ۱۳۱۹ در تهران است و فعالیت در عرصه بازیگری و گویندگی را از دوران جوانی آغاز کرد. او دختر مرحومه حمیده خیرآبادی بازیگر معروف ایرانی است که در چندین فیلم و سریال باهم به نقش آفرینی پرداختند. ثریا قاسمی سالها پیش ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی در سریال تانک‌خورها/ عکس از پیام ایرایی

احمد نجفی

سید احمد نجفی شوشتری متولد سال ۱۳۲۷ در خرمشهر که اغلب او را با عنوان کاراگاه علوی میشناسیم، سال ۱۳۵۲ پس از دریافت مدرک دیپلم برای ادامه تحصیل راهی آمریکا شد. ماجرای آشنایی و ازدواج احمد نجفی و همسرش به فیلم کارآگاه علوی که در اکراین ضبط میشد باز میگردد. همسر احمد نجفی مترجم بود و این همکاری به ازدواج ختم شد و آنها حالا یک دختر و دو پسر دارند.

احمد نجفی در تانک‌خورها

احمد نجفی در سریال تانک‌خورها

بهراد خرازی

بهراد خرازی در تاریخ ۶ اسفند ۱۳۵۲ در تهران متولد و در رشته سینما از دانشگاه روسیه فارغ التحصیل شد. اوج شهرت این بازیگر با سیب خنده و مجید دلبندم شکل گرفت اما مدتی بعد او بدلیل کم کاری از این عرصه فاصله گرفت ولی مدتی است دوباره به دنیای هنرپیشه گی در ایران بازگشته است.

بهراد خرازی

بهراد خرازی در سریال تانک‌خورها/ عکس از امید کارن

خلاصه داستان سریال تانک خورها

سریال تانک‌خورها فیلمی درباره دفاع مقدس است و درباره پیشرفت و ابتکار زرهی در خطوط رزم دفاع مقدس از زبان رزمندگان است.

زمان پخش سریال تانک خورها

سریال تانک‌خورها به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی از شنبه ۱۴ مهر ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود و جایگزین سریال «غریبه» خواهد شد.

ساعت پخش سریال تانک خورها سریال جایگزین غریبه

سریال تانک خورها هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. بازپخش این سریال ساعت ۰۰:۳۰، ۱۰:۰۰ و ۱۴:۰۰ است.

عوامل سریال تانک خورها

  • کارگردان:پرویز شیخ‌طادی
  • تهیه‌کننده:ایرج محمدی
  • نویسنده:محمدصادق رمضانی مقدم

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *